Tvångstanke nr 2

Jag har förövrigt skapat mig en ny tvångstanke.
Jag har ju länge varit rädd att hoppa av båtar då jag tror att jag kommer snubbla och slå ut mina framtänder i kajkanten. Den här paranoian har nu spritt sig.
Numera är jag rädd att dricka kokhett kaffe utomhus om mina tänder är iskalla... Vet man att tänderna inte kan spricka ? Nä just det !
Så håll er ifrån att vara kalla om tänderna om ni ska dricka varmt kaffe utomhus... precis vad som helst kan hända !!

Nu har det ju tackochlov inte hänt mig än, och jag försöker att inte tänka på det så att jag inte ska skapa nån form av affirmation om att mina tänder ska spricka.... Faan också nu har jag till och med uttryckt det i skrift....
Nåväl universum jag vill inte att tänderna ska spricka jag vill bara varna min omgivning !

Kommentarer
Postat av: www.industribilder.se

Härmed är jag varnad. Kom för övrigt att tänka på Thore Skogman som ju hade en rejäl spricka mellan tänderna. Han sjöng ju till och med om den! "för jag har rött hår och glest mellan tänderna!"

2009-02-10 @ 23:13:46
URL: http://industribilder.se
Postat av: Anonym

Du, precis så har jag det, hur jobbigt som helst. Nu är inte båtar den grejen som jag oroar mig för utan att snubbla i rulltrappan och där slå ut mina tänder. Sen har det gått lite för långt med frysandet och dricka varmt, nämligen om jag själv är kall och ska dricka varmt,pang! så spricker dom sökert.... bit på den du ;-)

2009-02-11 @ 19:13:40
URL: http://scienceplan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0