Fredag.... tror jag....

Eftersom min inre alkometer blivit totalt obalanserad efter gårdagens lilla äventyr, så blir det till att stanna hemma den enda fredakvällen som typ hela stan ska ut på byn... Dessutom så ska jag ju på bröllop imorgon och då vill jag minsann inte må som jag gjorde när jag vaknade imorse....

Men vad gör väl det ? Det är ju jättekul att ligga ensam hemma i en lägenhet och glädjas åt den fantastiska TV tablån som erbjuds en fredagkväll, helkväll med Stefan och Krister är ju inte fy skam...

Hittade förövrigt ett klipp påmig själv på youtube:


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Din lilla stackare, oj vad jag tycker synd om dig!

Det är hemskt att bli äldre för baksmällorna blir kraftigare och kraftigare och kommer lättare och lättare. Snart räcker det med ett glas rödvin så är man ynklig dagen efter!



Nya tag och hoppas att bröllopet blev bra i alla fall!

2009-07-26 @ 09:29:09
URL: http://norpanulrika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0