Killkillar....

I förrgår gjorde jag tjejtricket. I ett svagt ögonblick kände jag en uns av dåligt samvete... men det gick över rätt så snabbt eftersom det var ju så kallt ute och jag frös.

Vindrutetorkaren gick av efter min tripp till grannstaden.
Studsade in på macken på vägen hem och sa egentligen inte så mycket förutom att jag hummade lite när jag fick paketet med de nya torkarna såg olycklig ut och sa lite högt för mig själv... jaha hur funkar det här då måntro. Vips hade killen bakom mig i kön erbjudit sig att sätta på mina nya blad. Jag blev verkligen genuint glad för det var precis vad jag behövde.

Det är ju inte det att jag inte kan sätta på nya torkarblad, herregud jag har ju till och med lärt mig hur man byter bromsskivor... Det är mer känslan av att få vara lite hjälplös, känslan av att nån för mig helt okänd vill byta mina torkarblad. En sån där killkille som hjälper kvinnor i nöd !
Shit vad jag gillar såna killar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0