Snygg ellä ?

Som vanligt när jag är på bra humör så vill jag göra mig lite extra tjusig.
 Dagen till ära kom jag på att en ögonfransfärgning kanske vore på sin plats.
Investerade därför i svart färg med nån form av lättsam bruksanvisning.

Enkelt........säkert

Redan efter ungefär 10 sekunder hade jag lyckats peta in borsten med färg i ögat, vilket ledde till en kraftig krampattack eftersom medlet är, hur ska jag formulera det... jävligt starkt

tårarna sprutar

Skölja skölja skölja

Skam den som ger sig, på´t igen bara

Ja jag kan inte ens förklara själv vad som hände, men jag kan informera om kontentan:

Mina ögonfransar är precis lika ljusa som tidigare, det enda som hänt är att mina ögon ser ut som uppsvullna som små mandariner och ögonvitan är typ RÖD, typ BLODRÖD !

Nu kanske ni tänker, varför lär hon sig aldrig.....

 Ja det kan man verkligen undra !!

Kommentarer
Postat av: anna

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAH jag dööööööööööööööööööööör här!

2010-07-14 @ 00:21:56
URL: http://annawashere.wordpress.com
Postat av: a-s

Mångfald Ellie, mångfald....hahaha:)

2010-07-19 @ 23:33:03
URL: http://www.ekenbergskan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0