Skulle man försöka vara rolig...

Skrev följande statusuppdatering på facebook:

Har fått ett brännhål under jympadojjan. Hade ingen aning om att jag sprang såååå snabbt....

När jag såg brännmärket fantiserade jag nämligen att jag var som en sån där seriefigur som springer så det bara bli rökmoln bakom och ingen ser att han har försvunnit

Föll inte i god jord, ingen fattade ironin utan trodde på riktigt att jag hade varit ute och sprungit.

Det är det som är nackdelen med ironi, man får liksom skämmas över sig själv när människor runt omkring inte uppfattat själva skämtet

Tilläggas bör att den enda som direkt förutsatte att jag ljög var min gamla chef.... antar att det inte är en bra betyg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0