Ibland är det bara sååååå

En sån ovanlig dag, eller kanske en ovanligt bra dag!

Vaknade upp på ett strålande humör och gick med solsken i blick hela vägen till jobbet.

 Hade en härlig uppstart med mina medarbetare.

En extern konsult som varit på kontoret i nån vecka kom förbi och frågade om hon fick ge mig feedback, min hjärna tänker per automatik vad faan har jag gjort nu...

Det hon ville säga var att hon tyckte att jag hade en sån himla härlig energi, att jag spred så mycket glädje och att hon förstår varför mina medarbetare tycker så mycket om mig.
Jag blev alldelles generad men så otroligt glad över att en nästan vilt främmande människa kommer fram och frågar om hon får ge lite feedback.

Efter det var jag såklart på ett ännu mer om möjligt strålande humör.

Då får jag ett mail från en kollega.

Vad snygg du är idag Ellie, kände bara att jag ville säga det till dig.

Vissa dagar är livet bara så där fantastiskt stort och härligt !


Kommentarer
Postat av: anna

GILLA!

2010-06-23 @ 09:39:29
URL: http://annawashere.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0