Presenttips

Idag när jag skulle gå och handla såg jag den fantastiska hyllan.
Bröllopshyllan...
Nu verkar varenda litet skitföretag i Sverige som har nått att sälja köra nån form av Daniel/Victoria-bröllopshyllning-nu-jävlar-ska-här-tjänas-pengar......

Hysteriskt roligt !!
Jag och min syrra brukar med jämna mellanrum prata finlandssvenska och imitera kungen och Silvia.
(Vet inte egentligen var själva finlandssvenska kommit in, men jag antar att dom pratar så i smyg på slottet.)

Jag köpte därför en ask direkt som nu är på väg med posten till Gävle.... Misstänker att syrran kommer gråta av lycka.... vem skulle inte göra det....



P:S vill även passa på att tillägga att det är inte bara jag som drabbats av denna bröllopshysteri.... Enligt säkra källor har en god kamrat till och med gått in och röstat om vilket minnesmynt som ska tryckas i samband med bröllopet.... så värst är jag inte.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0