Som hittat

Jag har ju skaffat mig en ny dator eller rättare sagt en egen dator nu.
 Laddade ur kameran för första gången på ett halvår....

ibland känns det som att det aldrig händer nått, men det verkar göra deti alla fall...

Jag hade t ex nästan redan glömt att vi haft en vinter....


Nyårsafton med hotshots i dricksglas...




Syrrans hund i snökaos


Min hund i soffan


Vi eldade lite


Syrran och jag styr upp storbak inför kalas



Olivia ritar av mormor, morfar och syrran, som inte är på bra humör...





Kommentarer
Postat av: Bright

Lillemor var sig väldigt olik på bilden..men Arne däremot var klockren!..:D

2010-05-16 @ 11:50:50
URL: http://metrobloggen.se/bright
Postat av: Ellie

Hahaha ja sånär som att numera har han väl bara typ 2 strån på huvet hahaha

2010-05-16 @ 21:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0