We are all the winners, eventuellt...

Jag har helt otippat anmält mig till 2 tävlingar. Ja inte fysiska tävlingar utan tidningstävlingar.
Så vem vet inom kort kan jag både vara ägare till ett par nya jympaskor och en hotellweekend i ödemarken.
Mitt karma borde vara på topp efter att jag delat med mig av 4 kronor till en gråtmild pensionär, men vi får väl se....
Det kan ju tänkas att det blev några minuspoäng för att jag stoppade in min hund som just rullat sig i ett ruttet ägg i en bil med 3 andra, men den stanken försvann ju när vi stannade på macken och tvättade honom i dubbeldusch.... men man vet ju inte hur karmat påverkas av den där stunden när folk satt i bilen med rutorna nere och höll på att spy för att det luktade så galet äckligt.

Men tiden lär väl utvisa hur pass allvarligt universum ser på den typen av aktiviteter.

Kommentarer
Postat av: Bright

hehe.. är du fortfarande lika övertygad att du kommer att vinna..som den gången du skickade in till Bamse...:)

2010-10-14 @ 22:39:24
URL: http://metrobloggen.se/bright
Postat av: Ellie

Hahaha Bright, du är förmodligen kvinnan med världens bästa minne !! Du kommer ihåg saker som jag knappt själv kommer ihåg haha (och det finns förmodligen en anledning till att jag har förträngt dom... ;)

2010-10-17 @ 20:21:09
Postat av: anna

hur gåre? vinner du?

2010-10-18 @ 11:58:13
URL: http://annawashere.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0