min vän

Det ringer

En uppspelt röst i andra änden

Mannen som kan se samma bilder i sitt huvud som jag och som kan få mig att skratta ändå längst in i hjärteroten, ett sånt där bubblande skratt som aldrig vill ta slut.

Mannen som jag delar mina tankar och funderingar med, som kan sitta mitt emot mig timme in och timme ut och diskutera saker som vi vridit och vänt på i hundra år. Men med samma intensitet som att det vore första gången vi pratade om det.

Mannen som när vi möttes var en liten pojke och som har vandrat brevid mig ända sen vi möttes i lekgaraget där på Runstensvägen.

Minnen av år med kärlek, bråk, sorg, skratt och tårar sitter fast som små vackra solrosor i mitt hjärta och jag känner mig så otroligt tacksam.

Min älskade D jag är så otroligt stolt över dig och jag älskar dig av hela mitt hjärta- önskar att alla människor får ha en vän som du !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0