Gör plats för nått nytt !

Har befunnit mig i en formsvacka under veckan, men idag är jag minsann som pånyttfödd.
 Började dagen med en lång och då menar jag verkligen lång promenad.

Sen har bilrackarn annonserats ut på blocket.

Känns konstigt nog som en fantastisk befrielse nu när den ligger där ute till salu.
Jag har på nått vis kommit till insikt med att om man inte kan meka så ska man inte ha en gammal bil.... eller i alla fall inte en bil som passerat 25 år.
Vet redan att jag kommer bli av med den dessutom för det har redan ringt en gubbe som vill ha den. Tänkte dock vänta lite för att se om det dyker upp  nån mer....

Som det sägs i fengshui man måste göra rum för att nya saker ska få plats. Känns på nått vis som jag gjort det idag.
Nu ska här investeras i en cykel.
Tror att det kommer passa mig mycket bättre !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0