Missssssserabelt....

Har firat min mest miserabla födelsedag ever.....

Själv !! Helt jävla ensammen....

Jag har inga problem att vara själv herregud jag spenderar ju en jädrans massa tid helt solokvist.

Men födelsedagar...... jag vet inte, men nånstans så känns det bittert att vara ensam på sin födelsedag som att jag är totalt jävla övergiven....

Nu fanns det ju en väldigt logisk orsak till att jag var mol allena, jag var nämligen sjuk som ett troll.

Försökte tänka vuxet och konstatera att vad faan är en födelsedag.

Hjälpte föga när jag satt med tårar i ögonen och tuggade i mig budapeststubben som någon generöst lämnat utanför dörren i rädsla för att bli smittad av min monsterförkylning... jojo....

Nästa år är det jag som hyr in paradorkestern !

Kommentarer
Postat av: Anna

gört! man ska sponsra dom lokala kändisarna!

2011-10-05 @ 11:45:50
URL: http://annawashere.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0