Nu är dom här.....

Jag har förövrigt hittat kamerasladden som gör att man kan överföra bilder..... att jag sen verkar ha glömt strömsladden i spanien är ett annat kapitel men nu kära vänner kan ni i alla fall få se några bilder från min lilla vandring

På den här vackra muren käkade vi vår första frukost



Fantastiskt vackra hästar lite här och där när man hamnade i små byar



Liten landskapsbild efter stigen

Mer hästar fast nu liksom i stan....

En fin bro på väg in till Pamplona

Så här bodde vi i Pamplona

och det här åt vi......


Bör dock tilläggas att det var enda gången vi lyxade till det med maten. Pamplona är nämligen en storstad.... Första byn vi kom till hade 14 innevånare(som mest tror jag att vi hamnade i en by med 400 pers) så där fick man helt enkelt bara sitta och vänta till klockan 19 då middagen serverades. Jag hamnade förövrigt brevid en italiensk gubbe, passade mig perfekt eftersom jag tror ju att jag kan italienska... tyvärr kan jag inte det men det verkade som att han förstod mig ändå.

Nu ser det ju kanske ut på bilderna som att man traskade längst ängar hela dagarna. det kan jag säga att det gör man inte..... dock var man så jävla slut när man traskade i skogen så då dök inte tanken på att fotografera upp så himla ofta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0